INI JALANKU

:: Dari kesusahan itu akan diperolehi kesenangan dan kebahagiaan, seperti durian berduri kerana sedap isinya, kulit manggis pahit sebab manis di dalamnya dan bunga ros berduri kerana harum baunya ::

Hehe..bukan nak riak atau bangga cuma ada sedikit perasaan puas apabila pasukan bolasepak kesayangan aku; Selangor, berjaya menewaskan pasukan Perak (padahal Perak ni negeri kelahiran aku..kiki). Ternyata dendam kesumat akibat tewas ditangan Perak di SSA pada 2 minggu lepas telah berbayar dengan aksi bertenaga daripada kesebelasan player yang tidak mengenal erti takut untuk berdepan dengan ribuan penyokong 'Kejor Yeop Kejor'.

Seator (bekas player Perak) menyumbang 2 gol utk Red Giant.

Angka di scoreboard 4-1 itu akan aku kenang sampai bila², cheh..mcm ke stadium jer bunyinye. Ngalahkan org yg ke stadium. Tak sia-sia geng² SSFC ke Ipoh pada petang itu semata-mata nak memberi sokongan moral kepada pasukan Selangor.

Walaupun menang bergaya, Selangor still di tangga kedua liga. Cuma kurang dua mata dari pendahulu liga, Kedah. X sabar rasanya nak tgk game antara Selangor dan Kedah di SSA yg dijangka akan diadakan pada April nanti. Bolehlah aku mengajak wife aku turut serta, lagipun dia penyokong kuat Kedah..alah, dok harap Marlon Alex James sorang bleh la. kikiki jgn marah na..

VIVA SELANGOR.

p/s: kejor yeop kejor..deme udah kene tinggey. hehe

0 comment:

Pengikut Setia

My Blog List

HIt Counter

people visit since 29th June 2009

Sembang Jom


ShoutMix chat widget
Powered By Blogger