INI JALANKU

:: Dari kesusahan itu akan diperolehi kesenangan dan kebahagiaan, seperti durian berduri kerana sedap isinya, kulit manggis pahit sebab manis di dalamnya dan bunga ros berduri kerana harum baunya ::

Alhamdulillah. Mungkinkah ini yang dinamakan rezeki kahwin. Apa² pun aku bersyukur kepada Yang Esa kerana tanpa keizinNya aku tidak mungkin akan menikmati kehidupan yang sebaik ini.
Sebelum ini, Bank Officer seperti aku telah diberikan arrears @ tunggakan gaji sebanyak 7%. Time tu xdelah dapat banyak sangat, tapi banyak la juga sampaikan aku bleh pergi bercuti di Langkawi tempoh hari. Hari ini pula, bank tempat aku bekerja telah menunaikan tanggungjawab dan janji mereka dengan memberikan arrears sebanyak 26%. Pada aku, jumlah itu cukup besar..mana x nya, aku menerima total 33% tunggakan gaji yang dikira sejak dari November 2006 iaitu lebih kurang 20bulan tunggakan termasuk 2bulan bonus.
Malam ini, aku akan membawa seluruh ahli keluargaku untuk keluar menikmati makan malam sebagai menghargai sumbangan dan sokongan mereka terhadap kerjaya aku. Especially to my beloved father yang telah membantu aku bagi menempatkan diri sebagai salah seorang Bank Officer di sebuah foreign bank yang terkemuka.
To all bank officer out there, spend your arrears wisely...hehehe. (pedulik hapa, it's my money what..haha)

0 comment:

Pengikut Setia

My Blog List

HIt Counter

people visit since 29th June 2009

Sembang Jom


ShoutMix chat widget
Powered By Blogger