INI JALANKU

:: Dari kesusahan itu akan diperolehi kesenangan dan kebahagiaan, seperti durian berduri kerana sedap isinya, kulit manggis pahit sebab manis di dalamnya dan bunga ros berduri kerana harum baunya ::



ceh..ngabih boreh jo. sana sini orang dok cite baik kat opis, kat sekolah memandu, warung kopi pak mat tempe, kat pasar malam..x abis² dengan demam akademi fantasia nyer. sampai naik boring dah aku dengar.

yup, dulu semasa diawal kemunculan AF iaitu pada musim pertama, aku agak kurang mengikuti perkembangannya. tetapi pada musim ke-2 dan ke-3, aku turut tidak ketinggalan untuk mengikuti setiap perkembangan para pelajar AF. hehe..sekali sekala ter'AFUNDI' juga. pelajar kegemaran aku semasa dua musim AF tersebut adalah si Zahid, Mawi, Felix dan Marsha. Tapi entah kenapa sejak masuk musim ke-4, aku rasa AF dah hilang seri. Maybe disebabkan rata-rata rakyat Malaysia dapat mengagak apa yang bakal terjadi kepada barisan pelajar² di akademi tersebut.

aura Mawi cukup meninggalkan kesan


Kalah ke menang ke, yang pastinya lepasan² akademi ini tidak akan pergi kemana-mana..yang boleh melariskan jualan album hanyalah segelintir, dan yang selebihnya tercampak di bidang pengacaraan ( pis² kacang pis ), berlakon drama, jadi duta iklan ( baik punyeee....hihi ) dan didalam bidang² yang sekawasan dengannya lah.

Apa² pun selamat berjaya buat pelajar² AF yang kononnya mahu menuju puncak... erm, okey lah tu!!

0 comment:

Pengikut Setia

My Blog List

HIt Counter

people visit since 29th June 2009

Sembang Jom


ShoutMix chat widget
Powered By Blogger