INI JALANKU

:: Dari kesusahan itu akan diperolehi kesenangan dan kebahagiaan, seperti durian berduri kerana sedap isinya, kulit manggis pahit sebab manis di dalamnya dan bunga ros berduri kerana harum baunya ::

Hehe, tajuk kasi gempak skit. actually aku just nak letak en3 terbaru tentang Dugong aku tu. Esok aku kena bawa kereta aku tu ke Service Centre di Selayang untuk first service. Dalam diam² dah 1000km dah kereta tu berjalan.



Kebetulan hari ini dan esok adalah off-day aku, jadi kelapangan yang ada membolehkan aku untuk pertama kali merasai pengalaman pertama berurusan dengan SC Toyota kerana sebelum ini aku biasa berurusan dengan SC Perodua dan SC Proton.
Sekiranya keadaan mengizinkan, aku akan ke kedai AutoTint yang terletak di Batu Caves untuk memasang tint film. Sebelum ini Sales Advisor aku telah menyerahkan voucher tinting..hehe, jimat duit xyah kuar duit sendiri. Erm, apa lagi modifikasi yang akan aku buat selepas ini yer?
Sebelum ini aku telahpun berjaya mendapatkan rear skirt dari rekaan Tom's kualiti ABS pada harga yang amat munasabah. Ini menjadikan kereta aku kini lengkap berbodykit setelah menerima bodykit penuh (tanpa rear skirt) daripada UMW Toyota. Suspensi? Hehe, setelah melakukan kaji selidik melalui yarisworld.com, viosclub.com dan vogs.net maka aku telah menjumpai setup yang terbaik tanpa mengabaikan aspek keselesaan pemanduan; Tanabe NF210.
Erm, dah la berangan-angan mat jenin. Ada rezeki esok2 aku modified lagi...kikiki.

0 comment:

Pengikut Setia

My Blog List

HIt Counter

people visit since 29th June 2009

Sembang Jom


ShoutMix chat widget
Powered By Blogger