INI JALANKU

:: Dari kesusahan itu akan diperolehi kesenangan dan kebahagiaan, seperti durian berduri kerana sedap isinya, kulit manggis pahit sebab manis di dalamnya dan bunga ros berduri kerana harum baunya ::

Siapa yg bakal dinobatkan selaku juara Piala FA 2008? Jawapannya akan diketahui pada jam lebih kurang 2230 hari Sabtu ini. Bertempat di Stadium Shah Alam, Selangor bakal menamatkan kemarau juara semenjak mendakap Piala FA pada 2005 dahulu.

Benar kata pengurus pasukan selangor yang baru, cukup dikenali sebagai Mr. Manager ataupun Brader Zack; kilauan piala telah terpancar, hanya menunggu masa untuk dijulang oleh Kapitan Shukor Adan.

Buat semua player Selangor, kuatkan semangat untuk menyaingi Kedah. Jadikan kemenangan pada musim 2005 dahulu menjadi pendorong kejayaan pada kali ini. Viva Selangor.

p/s: 2005, Selangor menewaskan Perak dengan 4 gol berbalas 2. Dua gol hasil jaringan Bambang Pamungkas, dan masing-masing satu gol daripada Elie Aiboy dan juga Brian Diego Fuentes. Fuentes n Bepe...Selangorians always remember you!!

0 comment:

Pengikut Setia

My Blog List

HIt Counter

people visit since 29th June 2009

Sembang Jom


ShoutMix chat widget
Powered By Blogger