INI JALANKU

:: Dari kesusahan itu akan diperolehi kesenangan dan kebahagiaan, seperti durian berduri kerana sedap isinya, kulit manggis pahit sebab manis di dalamnya dan bunga ros berduri kerana harum baunya ::

Aku dah plan, hopefully menjadi. Raya tahun ini bakal beraya bersama dengan wife serta disertai dengan si Adieb. Aku dah plan utk bercuti Raya daripada 18hb September sehingga 1hb Oktober.

Perghhh..2 minggu tu. Buat korang yg tak tau apa itu Block Leaves meh aku terangkan serba sedikit. Semua bank perdagangan yang ada kat Malaysia (actually kat S'pore pun sama) nih mewajibkan staff mereka untuk bercuti selama lebih kurang 7 hari tidak termasuk off day. Sepanjang tempoh block leaves juga, aku bakal ditegah daripada memasuki premis pejabat ataupun mengakses sebarang bentuk sistem hatta e-mail sekali pun. Strict x strict la bila keje bank...

Lantak la, yg penting..aku puashati kalo dapat cuti panjang gitu..hahaha.

1 comment:

harap pun plan ko menjadik laa...at least dapat beraya sekeluarga..

Pengikut Setia

My Blog List

HIt Counter

people visit since 29th June 2009

Sembang Jom


ShoutMix chat widget
Powered By Blogger