INI JALANKU

:: Dari kesusahan itu akan diperolehi kesenangan dan kebahagiaan, seperti durian berduri kerana sedap isinya, kulit manggis pahit sebab manis di dalamnya dan bunga ros berduri kerana harum baunya ::




10hb November yang lepas, wife aku dah terpasang niat untuk tidak ke pejabatnya manakan tidak kebetulan pada tarikh itu aku bercadang hendak berehat dirumah maklumlah off-day la katakan.

Pepagi lagi dia dah mengajak aku untuk pergi menonton filem Bond terbaru iaitu Quantum Of Solace. Akhirnya, aku dan wife pergi juga menonton aksi Bond di Mid Valley. Orang pun agak ramai juga pada hari tu, tergetus juga dibenak aku ini adakah mereka juga ter'EL' pada hari Isnin itu. Hehe..monday blues la tu kot.

Setelah selesai menyaksikan kehebatan cerita Bond (iye ke hebat? rasanya Casino Royale lagi best!!), maka kami berdua pun seakan-akan buntu memikirkan destinasi yang bakal dituju pada tengah hari itu. Kalo mengikutkan kehendak wife aku, mau diajaknya aku ke Cameron Highlands. Memikirkan destinasi itu agak jauh dan memakan belanja yang agak tinggi untuk kami pada hari tersebut, maka kami sebulat suara unutk ke Genting Highlands sahaja.



Aku x berpikir panjang, Jom!!! Lagipun ini adalah kali pertama untuk aku mencuba kereta baru aku tu ke Genting. Kereta baru, naik bukit pun best la...sekali-sekala menjerit juga sistem VVTi enjin Vios tu..hehe. Masa ni lah aku nak test sistem Tanabe NF210 dan Ultra Racing Bar kereta tu, mmg layan..melekat.


1 comment:

aku pun dah tgk 007 baru nie..ok jela citer dia. aku suggest ko tgk madagascar lagi best hehhe.

pernah gak jd mcm ko..taktau nak gi mana..dan2 tu naik genting..naik mYvi aku le kan. aku mana ada V mcm ko :P

Pengikut Setia

My Blog List

HIt Counter

people visit since 29th June 2009

Sembang Jom


ShoutMix chat widget