INI JALANKU

:: Dari kesusahan itu akan diperolehi kesenangan dan kebahagiaan, seperti durian berduri kerana sedap isinya, kulit manggis pahit sebab manis di dalamnya dan bunga ros berduri kerana harum baunya ::

Lama sungguh rasanya aku x berkesempatan mencoret sepatah dua kata dilaman blog nih. BZ..teramat sangat. Sudahlah bz, ditambah pula dengan prosedur keselamatan yang dikenakan di pejabat aku nih menyebabkan laman blogger.com tidak dapat diakses. Bukan sahaja blogger malahan yahoo mail, friendster, myspace dan bermacam lagi x dapat akses. Youtube jgn cakaplah, mmg xbleh langsung.

Nak buat cemana, dah keje dengan bank maka terpaksalah mematuhi banking secrecy act. Terlanjur cerita pasal bank ni kan, tadi aku ada terbaca satu artikel didalam ruangan ekonomi sebuah akhbar inggeris tempatan yang menyentuh mengenai kegawatan ekonomi di negara jiran kita disebelah bawah sana tu. DBS Bank Singapore dikhabarkan akan menjalankan proses VSS nya pada hujung tahun ni. Minta-mintalah isu VSS nih x berlaku di Malaysia.

Minyak pun dah turun harga, amacam geng pembangkang..xde isu lagi dah ke?

0 comment:

Pengikut Setia

My Blog List

HIt Counter

people visit since 29th June 2009

Sembang Jom


ShoutMix chat widget