INI JALANKU

:: Dari kesusahan itu akan diperolehi kesenangan dan kebahagiaan, seperti durian berduri kerana sedap isinya, kulit manggis pahit sebab manis di dalamnya dan bunga ros berduri kerana harum baunya ::

Jika sebelum ini ramai pembaca dan juga aku sendiri mengeluh kerana aku jarang mengupdate blog nih, kini pastinya korang akan mengeluh disebabkan x larat nak membaca blog aku nih.
Ini kerana, aku dah pun dapat device Celcom Broadband dari officer Celcom.





Jauh beb nak dapatkan device nih, sampai kat Bertam aku pegi mengambiknya. Serious x tipu...
Baru lebih kurang 3 hari menggunakan Celcom Broadband, so far mmg puas hati since rumah aku dan rumah parents aku ada coverage HSDPA.



Aku amik pakej RM5o sebulan, haaa...ini special punya nih. Dengan yuran akses sebanyak itu, aku dapat speed up to 3.6mbps berserta dengan USB stick secara percuma. Erm, nampak gaya, dah bleh update la blog pasal si adieb lepas nih..

2 comment:

aku tgh nak membiasakan diri tgk layout baru ko nie..

hehe..aku pun x biasa lagi dgn layout nih.

Pengikut Setia

My Blog List

HIt Counter

people visit since 29th June 2009

Sembang Jom


ShoutMix chat widget
Powered By Blogger