INI JALANKU

:: Dari kesusahan itu akan diperolehi kesenangan dan kebahagiaan, seperti durian berduri kerana sedap isinya, kulit manggis pahit sebab manis di dalamnya dan bunga ros berduri kerana harum baunya ::

hehe..ada org dah panas punggung, semacam x kena je rasanya..semuanya gara² en3 aku yg kat bawah. aku nyer pandangan satu jer, kalo ko x salah..ko xkan melatah!! hahaha..dah terkena batang hidung dia balik. berikut adalah Private Mesage yg aku terima daripada si 'lahanat tanpa nama'...

[quote="lahanat"]xperlu la nak kutuk2 aku lahanat ke, bengong ke.. pahtu nape delete post aku, malu ke aku tunjuk pic absober yg "mahal" tu, tau la dah kaye jual absober tu.. kalu nak jadi tokey, jgn la tido disiang hari.. pickup call wlaupun tido @ busy... customer is king, customer is right.. ni kang copy letak la dlm blog ye... aku tau, jln bandar rate tu yg than 2 3 thn.. jln kpg mane la same ngan bandar... moral of the story .. soh GAB tu record no gerenti card.. sbb tuka lgsung xde yg rekod.. just tuka gitu2 bodoh je.. kedai sparepart pun ade rekod bos...[/quote]

Apa pandangan anda?? dia kata dia king...yg aku tau, Singhh Is King (si org tua DAP tu)..kakakaka

6 comment:

ish ape ke hal mamat tu..
aku yg baca pun leh sakit ati..
sape mamat nih..share ler or pm aku haha..

isk..kakchik, saya malu la nak sebut nama dia. saya jadi malu bila dapat tau kelab yg saya pimpin dulu ada member yg cenggini..bukan tujuan saya nak memburukkan dia, cuma saya geram. Kita melayu sama melayu, budi bahasa tu ada..tapi tgklah cara dia ber sms dengan saya cemana? pehtu bila saya offer diri nak temankan dia kekedai dia plak kata x senang. entahlah..kekadang tu pelik juga, org yg perangai camni ada lagi dalam zaman sekarang..

This comment has been removed by the author.

err..Zul, kita short jer story nie...ko jgn layan mangkuk hayun tu..habih citer!! sebb nnt ko pun jadi mcm dia..so the best...biar kan dia...

p/s: 1 jer pesan aku kat dia, customer right tak right...tokey pun manusia gak, perlu tido!! Bahlol, tohlol, masyghulll..!!
lagi nk soh pikap call ko, ko igt ko sapa??

apa la ko nih pyan? kan ke dia King..hehehe.

orait boss, berita paham.

updated: aku asyik dapat PM dari lahanat 'H**mi' tu. malas aku nak layan org x center mcm dia. Thread G|A|B tu pun aku minta admin delete, pasalnya "banyak pasir la dalam periuk".

Pada org yg bernama 'H**mi a.k.a WL**45* tu, aku x dapat nak PM ko lagi, pasal aku beranggapan ko dah deceased dan aku x berurusan dengan 'hantu'.

Pengikut Setia

My Blog List

HIt Counter

people visit since 29th June 2009

Sembang Jom


ShoutMix chat widget
Powered By Blogger