INI JALANKU

:: Dari kesusahan itu akan diperolehi kesenangan dan kebahagiaan, seperti durian berduri kerana sedap isinya, kulit manggis pahit sebab manis di dalamnya dan bunga ros berduri kerana harum baunya ::

Hehe..akhirnya berjaya juga aku mendapatkan number plate 5115 setelah sekian lama mengimpikannya. Before this mmg aku dah berjaya mendapatkan number plate WL* 5115 yang pada mulanya ingin aku daftarkan atas kereta Kenari Aerosport ku dulu. Tapi disebabkan result tender lambat sangat keluar disamping atas desakan salesman Perodua Mergong pada ketika itu, maka aku terpaksa mendaftarkan Kenari aku tu dengan running number WK* 1124.

X pasal-pasal selepas itu, number WL* 5115 itu didaftarkan oleh abah untuk kereta Perdana V6 dia. huh..time tu cukup 'jaki' aku dengan number tu..aku penat² labur RM300++ utk number tu..alih² x dapat guna.

Beberapa tahun selepas itu, adik perempuan aku pula berjaya mendapatkan number WQ* 5115 untuk didaftarkan pada MyVi SE dia. Modal dia? RM200 sahaja...

Dan kini, aku pula berjaya mendapatkan number plate siri WR* 5115 pada harga RM200. At least, berbaloi juga aku terlepas WL* 5115 tu dulu..so skrg aku officially dah join 'The 5115 Clan'.
Ooopsss...nak tau number tu aku register kat kereta atau motor?? hehe..biarlah RAHSIA!!

0 comment:

Pengikut Setia

My Blog List

HIt Counter

people visit since 29th June 2009

Sembang Jom


ShoutMix chat widget
Powered By Blogger